Present 🎁

Hej! Vi har hemma ett trÀd som heter Drago  planterade frÄn Gran Canaria ca 8 Är sedan och det börjar bli stort.Det Àr synd att kasta bort. Finns det möjlighet att vi lÀmna det till er som en present?
Kenan Jukovic

Kommentarer

  • Hej Kenan,
    tack för att du tÀnkte pÄ oss. Vi hÄller just nu pÄ att förbereda oss inför bygge av nya vÀxthus och kommer ha begrÀnsade odlingsmöjligheter, sÄ vi har tyvÀrr ingen plats att ta in nya vÀxter de nÀrmsta Ären.

    VĂ€nligen,
    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent

Kommentera eller skriv ett nytt inlÀgg

Ditt namn och inlÀgg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.