Pomolog

Hej! Jag söker med ljus och lykta efter en pomolog i närheten av Göteborg eller Kungsbacka.
Det går även att maila till mig.
​Ser verkligen fram emot din hjälp🤩💕
Gloria

Kommentarer

  • Hej,

    Vad vill du ha hjälp med? Du kan kontakta Pomologiska sällskapet
    https://svepom.se/
  • Hej Agneta!
    Jag ska göra ett nytt försök Ringde en som inte jobbar längre pga sjukdom och en annan som inte svarade. Men absolut ska jag försöka igen. Tack 🙏🏼

  • Är det egna äpplen du vill ha sortbestämda?

  • Hej dels mina ja men har även andra
    spännande planer
    Känner du till en pomolog som jag kan tala över telefonen med, då gärna. Tack på förhand från Gloria

  • Hej igen. Det är egna men även andras om personen vill. Kommer gärna i kontakt med en pomolog snarast. Tack.
  • Hej,

    De har fruktbestämning på Jonsereds trädgårdar 9 oktober. Där finns pomologer.
    Du kan även maila till Robert Daun på robert.daun@bioenv.gu.se
  • Tack snälla Agneta!
  • Hej igen Agneta,
    Kan du se över mailadressen för mig, det gick inte att leverera nämligen. Tack från Gloria
  • robert.daun@bioenv.gu.se