Pelargon, vilken sort?

Köpte ifrån ellös pelargon museum 4år sedan och nu finns tyvärr inte de kvar eller växterna där. Kommer inte ihåg vad denna sort är? Har inte blommat än.

Kommentarer

  • Hej Maria,
    vilken vacker växt, hoppas att den blommar snart! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig utifrån bladfoto men det finns ett sällskap som heter pelargonsällskapet med flera kunniga medlemmar. Du kan pröva att höra av dig dit. http://pelargonsallskapet.com/

    Lycka till!
    Med vänlig hälsning,
    Åsa Krüger
    botanist
    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent