Ohyra

Trädet är drabbat av ohyra och jag vet ej vad som är bäst att göra.Ska jag skära ned trädet eller bespruta

Kommentarer

  • Hej
    Ormhasseln som ni har får naturligt "buckliga" blad som är mörkt gröna - så det är inget problem. De andra bilderna visar på minimala skador av något annat. Slutsatsen är att ni har en rätt välmående planta av ormhassel som i mitt tycke är en större prydnad under vintern är under sommaren