Lökar

Hej!
Tulpan och andra vårlökar lär vara kraftigt besprutade. Med tanke på detta undrar jag om ni använder ekologiska lökar?

Kommentarer

  • Hej!
    Vi har övervägt att göra en satsning på ekologisk prydnadslök men tyvärr inte kunnat genomföra det ännu. Ekologisk prydnadslök är väldigt mycket dyrare och det är samtidigt ett mindre utbud av sorter att välja på. Men vi hoppas att på sikt kunna visa planteringar med ekologisk prydnadslök.

    Trädgårdsmästaren svarar Trädgårdsmästare