kottar på tujan

Hej. Vår höga tuja har fått överväxt av kottliknande saker. fann igår samma igrannens tujahäck. Är det en sjukdom eller något somibland dyker upp naturligt ?
Kan skicka bild om ni vill se närmare.
Bor i skår i göteborg

lars danielsson

Kommentarer

  • Hej Lars!
    Du får gärna skicka en bild!

    Tack,
    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent
  • hej o tack.  Skickar gärna en bild men behöver en mailadress.
    alt mobilnummer att sända till..
    FInns säker andra sätt som jag inte behärskar...
    Lars D
    lars danielsson
  • Du klickar bara på bildsymbolen som finns ovanför detta textfält för att infoga en bild. Enklare än att mejla.
    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent