KOI FISKARNA

Hej ,undrar vilken dag det är planerat att ta fiskarna ur dammen?Har ett barnbarn som skulle tycka det vara spännande att se.

    Med vänlig hälsning, Britt-Marie Nyberg

Kommentarer

  • Hej,

    Roligt att ni uppskattar fiskarna. De tas upp fredag 16 oktober.
  • Tack för snabbt svar.

        Med vänlig hälsning,B-M Nyberg
  • Tusen tack för snabbt svar.Då ser vi framemot den 16:e.

    Med vänlig hälsning, B-M Nyberg

  • Det är en månad sedan Koierna togs upp.
    När tar ni upp resterande mindre röda fiskar (10-12 cm)?
  • Det finns ett antal karpyngel och ett par decimeterlånga guldfiskar kvar som lyckades undvika att bli fångade.
    Jag gjorde en insats för några dagar sedan och fångade upp några, men en del är svårfångade, och kan vara lättare att få upp när det blir kallare.
    Är du intresserad av en volontärinsats så hör av dig så kan vi organisera ett fångsttillfälle.
    Pedagogen svarar