Knippe på dahlia.

Hej, är detta knippe? Jag har haft dahlian i en kruka på balkongen. Tyvärr hann jag stoppa ner tulpanlökar i krukan med dahliajorden innan jag upptäckte utväxterna på de upplockade knölarna. Bör jag ta upp tulpanlökarna och byta ut jorden i krukan? Med vänlig hälsning, Annelie Brouneus

Annelie Brounéus

Kommentarer

  • Hej!
    Ja, det ser ut som knippebakterios på bilden. Frågan är besvarad i andra trådar - släng dahlian, tulpanerna kan vara kvar.
    Trädgårdsmästaren svarar Trädgårdsmästare