Julfest

Som medlem i Botaniskas vänner finns inbjudan till julfest 9 dec i Vänbladet nr 4, 2021. Min fråga är om anmälan behövs och i så fall hur.

Kommentarer

  • Hej,

    Det är ett arrangemang av Botaniskas vänner. Vad jag ser behövs ingen anmälan

    https://botaniskasvanner.se/elementor-364/
  • Hej. Händer det något utomhus över jul nyår o mellandagarna 2021/22..Mågon utställning eller tipspromenad el liknande tex!
  • Hej,

    Man kan gå en skattjaktspromenad med barnen. På butikens övervåning pågår en konstutställning. Eftersom växthusen är stängda blir det ingen julutställning. Vi bygger nya växthus vilket påverkar det mesta i utomhusmiljön