Jättestor rododendron

hej vi har ett stort kulturmärkt hus från 1915 med en rododendron som håller på att förväxa sig och vi rädda att den skall gå av och vet inte hur vi skall skära ner den utan att det bara blir pinnar. De arborister vi frågat känner vi inte är utbildade. Kan ni rekommendera någon eller kan vi anlita er? Vi behöver verkligen proffshjälp.

Kommentarer

  • Hej
    Vi på botaniska kan inte rekommendera någon specialist utan ni får själva leta efter något licensierad arborist med lång erfarenhet

    Tacksamma hälsningar

    Botaniska
    Botanisten svarar Vetenskaplig intendent