Jätteknölkallan

Hej!
När kan man se jätteknölkallan blomma hos er? Förstår att exakt datum inte är möjligt att förutspå men finns det nån period dåjag kan hålla extra utkik

Kommentarer

  • Hej,

    De finns i växthusen som är stängda eftersom vi ska bygga nya och de gamla ska rivas. Så tyvärr inte.
  • Hej!
    Innebär detta att man inte kan se den förrän 2027 (när nya växthusen är klara)?
  • Det stämmer tyvärr.