Hyperikum miracle night

Hej!
Besökte er och blev över huvudet förälskad i Hyperium miracle night som är en F2 ?. När jag pratade med några av era anställda sa de till mig att ställa fråga här om ni köper in plantor utav den växten så att jag kunde köpa ett exemplar. Eller vet ni var jag kan köpa dem? När jag söker på nätet finns de i Danmark och i England..... Känns sådär att köpa utomlands.
Mvh
Lena Knutsson

Kommentarer

  • Hej!
    Nej, de köps inte in eller säljs vidare av oss. Finns de i handeln i andra länder är det nog ett bra alternativ.
    Lycka till!
    Trädgårdsmästaren svarar Trädgårdsmästare