Hittegods

I torsdags 30 juni glömde jag min blekgula linneskjorta förmodligen på en bänk nära rosorna …eller i en del av skogen där barnen har en trädplattform på en låg tall, tror jag. Ovanför an nästan igenväxt liten sjö/ pöl.
Har nån hittat den?
Undrar Friederike

Kommentarer

  • Hej,

    Du kan kontakta Botaniskas butik som tar emot upphittade saker.
    Tel 010 473 77 77
  • Hej! Igår glömde kag en lite platt fjällrävemväska i botaniska. Kanske uppe på Håberget. Min plånbok fanns i väskan. Toppen om någon har hittat den.
    Mvh
    Hanna Melén
  • Hej,

    Du kan kontakta Botaniskas butik som tar emot upphittade saker.
    Tel 010 473 77 77
    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent