Hassel

I vintras togs ett par granar ned och de föll på Hasseln som också kapades. Nu har ju en mängd skott kommit upp och jag undrar hur jag kan beskära dessa för att inte få ett allt för högt träd utan kanske hellre en buske. Ska jag låta vara i sommar och göra nåt i höst alt vinter?

Kommentarer

  • Hallå
    Du kan putsa hasseln så mycket du vill så att den passar dig och detta kan göras året runt - även under sommaren
    Botanisten svarar Vetenskaplig intendent