Gamla logotypen.

Hej! Vad hände med den gamla logotypen med vitsipporna som gick att köpa på keps? Har letat på nätet men hittar inga bilder. Tack! Joel

Kommentarer

  • Hej,

    Vi bytte för ett par år sedan till en modernare som är anpassad till dagens digitala miljö. Den gamla loggan finns kvar på en del av våra arbetskläder eftersom vi inte slänger kläder för att vi byter logga