Fruktbestämning

Kommer det inte att finnas någon möjlighet för fruktbestämning i år. jag har några gamla roliga sorter som jag så gärna skulle vilja få bestämda.
Hälsn,
Petter

Kommentarer

  • Hej,

    Tyvärr har vi ingen fruktbestämning i år men du kanske kan återkomma nästa år du vi hoppas att saker och ting är tillbaka till sitt normala igen.
  • Tack Agneta,
    Attans, jag som hade samlat på mig av de olika sorterna. det finns ingen chans att komma i kontakt med någon av experterna lite sådär "privat" tror du?
    Hälsn,
    Petter
  • Hej,

    Tyvärr funkar inte det i år. Jag har ringt runt och undersökt alternativ men hittar ingen som vill ställa upp.