Frieri

Hej ifall jag skulle vilja fria inne på botaniska och ta me mig lite grejjer som ballonger och present skulle jag kunna få göra det?:)

Kommentarer

  • Hej,

    Ett par ballonger går väl bra men ingenting får hängas upp träden, eller strös ut på marken, ingen konfetti tex. Inga möbler eller tält. Miljöerna i de övre delarna av trädgården är mycket känsliga.