Framkomlighet för handikppade

Min mamma har rullator o jag har två kryckor kan vi ta oss förbi , byggplatsen där ni bygger om? Mvh@Mari Lindblom.
Eva-Mari Lindblom

Kommentarer

  • Hej Eva-Mari!
    Ja, ni kan gå huvudvägen (som heter Fanny Greens väg) hela vägen fram genom trädgården. Denna väg kommer inom ett par veckor att stängas av med vägbom under byggarbetstid (ca 7-16 vardagar). Så kommer det att vara några år framöver. Det byggs en bro vid sidan av vägen som man kan gå då den är avstängd. Bron kommer att vara tillgänglighetsanpassad och kommer kunna användas även av rullstolsburna.
    Välkomna!
    Hälsningar, Anna Mighetto
    Anna Mighetto Kommunikationschef