Foodtruck

Undrar om ni har ett veckoschema för de foodtrucks som står hos er?

Kommentarer

  • Hej,

    På ett ungefär, ibland byter de med varandra

    Torsdagar - Happy Dane, en dansk truck p

    Fredagar - Kaffe Luckan.
    Lördagar - Smalltown Girl.
    Söndagar - Sushi/soppa & sånt
  • Finns det en food truck vid entrén i morgon torsdag 3/6?
  • Det gör det inte, restaurangen har öppet 10.30 - 18. Foodtrucks finns bara när de har stängt vilket bara är måndagar så här års
  • Hej! Har restaurangen öppet lördag 18/9? (Tider?) Om inte, finns foodtruck istället? Mvh//Carro
  • Restaurangen har öppet tisdag - söndag kl 10.30 - 18