Donera snittblommor till butiken

Hej bästa Botaniska! Jag håller på och avvecklar min snittblomsodling här i Högsbo och har väldigt mycket vit borstnejlika till övers. Mycket gott vasliv. Såg på instagram att ni börjat ta in lokalodlade snittblommor vilket är jättekul. Jag skulle kunna tänka mig att donera en hink av dessa om ni skulle vara intresserade? Slå mig gärna en signal isåfall på 0733-05752

Allt gott, Louise Skog (@pimbuketter)

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt erbjudande och ursäkta sent svar. Det är semestertider och vår butiksansvarige är borta, så det är bäst att avstå