Döende (?) japanskt körsbärsträd

Hej, mitt 80-åriga Japanska körsbärsträd , verkar dö .
60% av trädet verkar inte ge knoppar i år.
Det är ett fantastiskt vackert träd som omringar hela i gången till huset . Så jag önskar hjälp av en superviktig arborist i Göteborg
Har kontaktat Jackson i Stockholm, men inget svar , de har tydligen
Kan ni tipsa mig om någon arborist , som kan komma väldigt snart , vill rädda tr

Med vänlig hälsning,
Anna Aadland
Mob nr : 0707759043

Anna Aadland

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga! Vi som offentlig förvaltning kan inte rekommendera någon enskild firma.

    Vänliga hälsningar
    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent