Diesel/bensin drivna små transport bilar

Hej, jag undrar när ni kommer att ersätta dem bilar som förordar den fantastiska och exklusiva miljön som ni skapat, med eldrivna bilar?
Med vänlig hälsning,

H0SSEIN MOEZZIFARD

Kommentarer

  • Hej! Mycket bra och relevant fråga! Ja, Botaniska ersätter maskinparken med eldrivna fordon och verktyg succesivt då gamla maskiner behöver ersättas. Dock byter vi inte aktivt ut sådant som fungerar eller som det inte finns alternativ att övergå till. Vi har även många olika leverantörer som i sin tur inte arbetar med eldrivna verktyg.
    Hälsningar, Anna
    Anna Mighetto Kommunikationschef