Dahlior

Idag är de den 15 september och undrar hur dahliorna ser ut nu ??
Är dom vissna eller fina ?
Och finns de något som blommar nästa vecka runt den 22 sept ??

Kommentarer

  • Hej,

    Eftersom vi bygger om inför nya växthus har vi inga dahlior i år. Vi byger nya kulturträdgårdar och där kommer dahliorna att finnas i fortsättningen.
    Så här i september är det sommarblommor i entrén och perennträdgården och anläggningen Gramina et Flores som är mest sevärda. och som alltid Klippträdgården och japandalen.

    Välkommen!