Dahlia

Hej ! Var och kollade in era Dahlia rabatter. Brukar fotografera blomman och sen namnskylten. Så gjorde jag även i år men det blev nog fel namnskylt för när jag googlar på namnet får jag upp en röd dahlior . Kan ni hjälpa mig med det rätta namnet . Och så undrar jag var ni beställer era dahlior ifrån. Anna

Anna Romgård

Kommentarer

  • Hej!
    Sorten på bilden heter Tartan. I år har vi beställt från Geerlings och Magnolia i Nossebro, det kan variera vilka vi köper ifrån.

    Trädgårdsmästaren svarar Trädgårdsmästare