Buske köpt i butiken

Hej! 2018 hittade jag till min stora glädje då och sedan dess, ett gaffelolvon I er butik som jag vårdar ömt. Men nu när det vuxit sig större obörjat blomma undrar jag om det är ett gaffelovon? Jag har även skickat frågan till era trädgårdsmästare men inte fått svar.
Med vänlig hälsning
Anna Svensdotter

Kommentarer

  • Hej Anna,
    Det ser ju onekligen ut att vara ett parkolvon, så å butikens vägnar ber vi om ursäkt och tackar för ditt inlägg, så vi kan försöka räkna ut vad som hänt. Vi bör så klart kompensera dig för ett felaktigt inköp på något sätt.
    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent