Brysselkål

Min brysselkålen hög och kraftig, men det ser inte ut att blidas några små brysselkålhuvuden på stammen?

Kommentarer

  • Hej!
    Är det inga brysselkålsämnen alls är det något fel på plantan. Vi toppar brysselkål i september för att små huvuden skall hinna utvecklas och bli större istället för att toppen fortsätter växa. Toppa plantan och se om det hjälper.
    Lycka till!
    Anna-Carin Ek, trädgårdsmästare
    Trädgårdsmästaren svarar Trädgårdsmästare