Bruna blad på näverhägg.

Bladen på vår näverhägg har på en vecka blivit alldeles bruna och vi är bara i början av juli. Är det en sjukdom eller torka?
Anette

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga! Vi kan inte ge råd för platsspecifika frågor. I stället rekommenderar vi att du kontaktar en utbildad, licensierad arborist, eller annan trädspecialist, som kan hjälpa till med detta på plats! Vi som offentlig förvaltning kan inte rekommendera någon enskild firma.

    Vänliga hälsningar

    p.s. en gissning är torka, i så fall kommer den att få nya blad så småningom
    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent