bröllop

Jag och min fästman skulle vilja gifta oss i botaniska trädgårdens lusthus
den 10 oktober. hur kan vi komma i kontakt med er.
vigseln kommer vara 14:30.

Kommentarer

  • Hej,

    Maila mig på agneta.green@vgregion.se
  • Hej
    Min dotter tänker sig att gifta i maj månad och samtidigt vill hon beställa mat i er restaurang. Vad kostar det? Vi är kanske ca.15-20 personer?
    Tack för svaret?

    Mvh
    Maria
  • Hej,

    Du kan maila din fråga med datum till agneta.green@vgregion.se.
    Restaurangen drivs i privat regi och du når dem på info@botaniskapaviljongen.se