Avgränsing av rabatter

Vet att ni har låga bågar som avgränsning mellan rabatt och gång.
Var kan man få tag i sådana?
Behöver något som avgränsing/hinder mellan privat gräsmatta och trottoar.

Kommentarer

  • Hej!
    Vi använder ibland långa tunna bambupinnar, som böjs. Vi har även några äldre metallbågar som tillverkades i egen regi för länge sedan och vanliga armeringsjärn som böjts till i svetsverkstad. En rad med planterade perenner är ett annat alternativ till häck och staket.
    Hälsningar Anna-Carin Ek, trädgårdsmästare
    Trädgårdsmästaren svarar Trädgårdsmästare