Aswagandha

Hej! Jag har inte hittat någonstans att köpa fröer till Aswagandha växten. Har ni till försäljning eller tips var jag kan hitta dessa
Mvh
Peter Catoni

Kommentarer

  • Hej Peter,
    vi har inte den till salu. Jag vet ingen på rak arm i närområdet som säljer frön av den arten, men om du söker på det vetenskapliga namnet Withania somnifera och buy seeds så får du flera träffar på internet. Det finns ett par europeiska siter såg jag, jag skulle välja en av dem.

    Lycka till med din sådd!

    Med vänlig hälsning,
    Åsa Krüger, botanist.

    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent