Amplar

Vid huvudentrén till Botaniska hängde bollformade amplar i somras.
Jag undrar nu om dessa har fungerat bra och vart ni har köpt dem (om ni köpt in dem).
Jenny

Kommentarer

  • Hej!
    Amplarna är egenbyggda av en metallstomme med "rutor", vi använder dessa varje år och är nöjda med modellen. Insidan kläs med vitmossa som hjälper till att hålla växter och jord på plats, mycket vattning behövs. Ta gärna en titt kommande sommar!
    Hälsningar Anna-Carin Ek, trädgårdsmästare
    Trädgårdsmästaren svarar Trädgårdsmästare