Allium Pskemense

Kan man köpa lökar till plantering av Rörlök? Jag har bara lyckats få tag i frön
men jag klarade inte av att” föda upp” den. Tyvärr dog den. Riktig favoritväxt som jag gärna vill få tag i- men verkar helt hopplöst
Tacksam för svar!

Kommentarer

  • Om du googlar "Allium pskemense bulbs" så bör det komma upp några alternativ möjlighet att beställa från utlandet för leverans i höst.
    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent