Fått visningserbjudande, kan jag läsa informationen i annonsen igen?

Jag har fått ett visningserbjudande men kan inte få fram data om lägenheten, jag tror det var längesedan jag sökte den och den finns inte under mina sökta anmälningar eller under historiken. Var kan jag hitta den?

Kommentarer

  • Hej Marie, tack för din fråga!

    När du får ett visningserbjudande så kan du hitta lägenhetsannonsen på Mina Sidor / Sökta Bostäder, under rubriken Att svara på efter visning högst upp på sidan.

    Efter visningen ska du där svara Ja eller Nej till fortsatt intresse. Du behöver inte svara Ja eller Nej till att gå på visningen.
    Elin, Boplats Göteborg