Har ni visningar på helger?

Kommentarer

  • Hej Lisa, tack för din fråga!

    Det är lite olika, beroende på vem det är som ska hålla i visningen och när den personen kan.
    Det brukar vara antingen den avflyttande hyresgästen eller hyresvärdenspersonal som håller i visningen. Boplats håller inte i visningar.

    Om det är den avflyttande hyresgästen som ska hålla visningen kan det hända att den blir på en helg. Om den avflyttande hyresgästen inte kan eller vill hålla i visningen själv, så får hyresvärdens personal göra det. De jobbar vanliga kontorstider 8-17, och därför blir visningarna ofta dagtid på vardagar.
    Elin, Boplats Göteborg