Varför skriver flera hyresbolag fortfarande att de inte kan erbjuda visningar pga corona?

Hej!
Hur kommer det sig att flera hyresbolag hos er fortfarande skriver att de inte kan erbjuda visningar pga corona? Restriktionerna är ju borta nu och då måste det ju gå att ordna ordentliga visningar. Det är det minsta man kan begära.

Mvh
Anders

Kommentarer

  • Hej Anders, tack för din fråga!

    De flesta lägenheterna på boplats.se kommer från Göteborgs kommunala hyresvärdar(Bostadsbolaget, Familjebostäder, Gårdstensbostäder och Poseidon).

    Vi har idag fått besked om att de har beslutat att de kommer att erbjuda fysiska visningar av alla sina lägenheter som annonseras från och med nu.

    Vi kommer inom kort att uppdatera på den här sidan där vi publicerar information om läget med visningar och Covid-19.

    Du kan också läsa mer på bolagens egna webbsidor:

    Poseidon

    Familjebostäder
    Elin, Boplats Göteborg