Hur kan jag titta på den digitala visningen?

Har fått erbjuden visning, men det ska inte vara fysisk visning utan det ska vara bilder från lägenheten istället. Hur gör jag för att titta på bilderna?

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    Gör såhär för att titta på visningsbilderna:

    1. När du fått e-post eller sms om att du blivit bjuden till visning ska du logga in på boplats.se och gå till Mina Sidor / Sökta bostäder.

    2. Under rubriken "Att svara på efter visning". Klicka på adressen. Om det finns visningsbilder hittar du dem i annonsen, lite längre ner under Extra bilder.

    Kom ihåg!
    Efter att ha tittat på bilderna ska du svara Ja eller Nej till om du är intresserad av lägenheten.
    Elin, Boplats Göteborg