Kan min sambo som är medsökande följa med på visningen?

Hej. Jag har fått erbjudande om visning. Kan min sambo som är medsökande följa med på visningen?

Kommentarer

  • Hej Susanne, tack för din fråga!

    Med hänsyn till läget med smittorisk och att undvika trängsel på visningen vill hyresvärdarna hålla nere antalet personer som går på visningen. Därför bör man om det är möjligt undvika att gå flera personer från samma hushåll.

    Men eftersom du och din sambo är medsökande söker ni lägenheten tillsammans, så det ska inte vara några problem att din sambo följer med på visningen.
    Elin, Boplats Göteborg