Vår son är nyligen registrerad och är 17 år, men vi kan inte hitta betalningsavin?

Vår son är nyligen registrerad och är 17 år, men vi kan inte hitta betalningsavin..?
Anne

Kommentarer

  • Hej Anne, tack för din fråga!

    Medlemskapet är kostnadsfritt för 17-åringar fram till och med att man fyller 18 år. I samband med 18-årsdagen skapas den första avin på Mina Sidor och då måste man betala för att behålla sina ködagar.
    Elin, Boplats Göteborg