Var ska jag svara Ja/ Nej efter visning?

Ja vet inte hur ska jag svara ja. Jag behöver hjälp tack.

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    Efter visningen ska du logga in på boplats.se och gå till Mina Sidor / Sökta bostäder. Överst på sidan finns rubriken "Att svara på efter visning". Där ska du svara Ja eller Nej till om du fortsatt är intresserad av lägenheten. Du måste svara innan sista svarsdatum.
    Elin, Boplats Göteborg
  • Hej!
    Det är Negar Tavan, och mitt svaret är ja för lägenheten( julias gata99)
    jag gick de vägar som du har skrivit men det står att det finns inga lägenher som jag ska svara efter visning.
    Mvh Negar
  • Hej!

    Om du har fått visningsinbjudan till lägenheten och den inte finns under rubriken "Att svara på efter visning", så har du antingen redan svarat på erbjudandet, eller så har svarstiden gått ut. Kolla om du kan se lägenheten under rubriken "Aktuella intresseanmälningar" på  Mina Sidor / Sökta bostäder.

    När du får en visningsinbjudan, så får du ett meddelande på Mina Sidor med information om hur visningen går till. Logga in på Mina Sidor och gå till Meddelanden för att läsa din visningsinbjudan.

    Du behöver inte tacka Ja eller Nej till att gå på själva visningen.

    Efter visningen ska du svara Ja eller Nej till om du fortfarande är intresserad av lägenheten. Det går att tacka ja redan innan visningen, men vi rekommenderar att du går på visning först och sedan svarar, så att du vet vad det är du tackar ja till.
    Elin, Boplats Göteborg