Varför kan jag inte söka bostad i Kungälv?

Kommentarer

  • Hej Liselotte, tack för din fråga!

    Just nu finns det två lägenheter i Kungälv att söka på boplats.se. För att kunna söka lägenheterna måste du uppfylla hyresvärdens alla villkor. Ett av villkoren för att kunna söka dessa lägenheter är att "Områden är Kungälv / Ytterby".

    Vissa hyresvärdar har som villkor att du ska ha angett ett specifikt område för att kunna söka en viss lägenhet. På Mina Sidor / Min Profil kan du ange upp till sex områden som du särskilt vill bo i.

    För att kunna söka den här lägenheten, behöver du alltså lägga till Kungälv / Ytterby som ett område i din profil.

    Såhär lägger du till områden i din profil:
    1. Gå till Mina Sidor / Min Profil. Gå längst ned på sidan.
    2. Klicka i rutan "Jag vill särskilt bo i följande områden".
    Välj kommun, t.ex. Kungälv
    Välj område, t.ex. Ytterby
    3. Klicka på Lägg Till efter varje val av område. Du kan göra upp till 6 val.
    4. Glöm inte att spara längst ner på sidan, när du är nöjd med dina val.

    Elin, Boplats Göteborg
  • Tack så jättemycket för svaret Elin!
    Med vänlig hälsning, Liselotte