Vad kostar det det per år att stå i boplats kö?

Jag saknar uppgift vad det kostar att stå i bostadskö, boplats.

Kommentarer

  • Hej Roger, tack för din fråga!

    Det kostar 200 kr per år att stå i bostadskö på Boplats.
    Elin, Boplats Göteborg
  • Kan jag stå på kö i Boplats genom att ange nuvarande lägenhet och specigicera lägenhetstyp och gata?
  • Hej Peter, tack för din fråga!

    För att stå i bostadskö och kunna söka lägenheter på boplats.se måste du betala årsavgiften. Du kan inte lämna din nuvarande lägenhet i inbyte till Boplats eller liknande, eftersom vi inte har någon bytesverksamhet.
    Elin, Boplats Göteborg
  • Kan man få ett kvitto på att man har betalat avgiften?
  • Hej Rammy, tack för din fråga!

    Javisst får du kvitto på att du har betalat avgiften. Du hittar kvitton på alla dina betalningar på Mina Sidor / Betalning. Klicka på Visa avi för att se kvittot. (Obs! För att kunna se dina kvitton behöver du besöka boplats.se från en dator. Knappen Visa avi är inte tillgänglig på mobilversionen av siten.)

    Här är en exempelbild på hur det kan se ut:

    Har du inte tillgång till dator?
    Om du vill ha ditt kvitto utskrivet och hemskickat, kan du kontakta Boplats kundtjänst. Klicka här för att maila kundtjänst  eller ring 031 -100 250.

    Elin, Boplats Göteborg