Försvinner mitt konto från sajten om jag inte betalar för den årliga avgiften på boplats.se?

Försvinner mitt konto från sajten om jag inte betalar för den årliga avgiften på boplats.se ?

Kommentarer

  • Hej Joel, tack för din fråga!

    Om du är mer än 90 dagar sen med att betala din köavgift raderas ködagarna och ditt konto blir inaktivt. Alltså att du inte kan ansöka på lägenheter eftersom köavgiften inte är betald.

    Om ditt konto sedan är inaktivt i mer än 12 månader så raderas hela kontot från boplats.se. Läs mer i Boplats användaravtal.

    Om du vill ha hjälp med att kolla om dina ködagar och ditt konto finns kvar, är du välkommen att kontakta Boplats kundtjänst.

    Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg