Välkommen till Boplats Väst kundforum!
Här kan du hitta svar på allmänna frågor, eller ställa en egen fråga.
Skriv inte några personuppgifter när du ställer en egen fråga. Om du har personliga frågor om ditt konto på boplats.se, ska du kontakta kundtjänst istället.
Boplats Väst är västra Sveriges bostadsförmedling. Vi är till för alla för alla som söker hyresrätt. Vi arbetar med likabehandling, öppenhet och mot diskriminering. Bostadssökande som anmält intresse för en lägenhet och uppfyller hyresvärdens villkor turordnas alltid efter kötid.
Alla hyresvärdar, både allmänyttiga och privata, är välkomna att använda bostadsförmedlingen.
Vi ägs av Göteborgs Stad. Det innebär att vi arbetar för en hållbar stad, öppen för världen.
Boplats Göteborg AB, Rosenlundsplatsen 1, 411 20 GÖTEBORG, Tel: 031-100 250
Om du är mer än 90 dagar sen med att betala din köavgift raderas ködagarna och ditt konto blir inaktivt. Alltså att du inte kan ansöka på lägenheter eftersom köavgiften inte är betald.
Om ditt konto sedan är inaktivt i mer än 12 månader så raderas hela kontot från boplats.se. Läs mer i Boplats användaravtal.
Om du vill ha hjälp med att kolla om dina ködagar och ditt konto finns kvar, är du välkommen att kontakta Boplats kundtjänst.
Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.