Vad betyder "min aktivitet"?

Vad betyder "Min aktivitet"? Denna text står högst upp på sidan när jag loggat in på Boplats. Vad innebär aktivitet och själva siffran?

Kommentarer

  • Hej Ulla, tack för din fråga!

    När du har loggat in på Mina Sidor på boplats.se, så finns det ett fält längst upp på sidan som heter Min Aktivitet, med en siffra som visar hur många aktiviteter du har att göra på boplats.se.

    I fältet Min aktivitet får du alltså notiser när du har något du behöver göra på boplats.se. Där får du notiser om:
    • olästa meddelanden
    • obetald avi
    • lägenhetserbjudande att svara på
    Om du klickar på Se alla, så kan du se mer detaljer om vilka aktiviteter du har att göra.

    Vad betyder det om det står "Min aktivitet: 0"?
    Om det står "Min aktivitet: 0" betyder det att du är uppdaterad och inte har missat något. Det är är alltså bra om det står "0" på Min aktivitet - det betyder att du har gjort allt du behöver göra!
    Elin, Boplats Göteborg