vad betyder det med numeriskt värde på års inkomsten?

Jag behöver hjälp med hur man ska skriva ett numeriskt värde på års inkomsten

Kommentarer

  • Hej Noor, tack för din fråga!

    I fältet "Beräknad årsinkomst före skatt" kan du bara skriva siffror och inget annat. Du kan inte skriva några bokstäver, punkter, komma eller mellanslag i fältet för årsinkomst.

    Det går alltså inte att skriva t.ex. "192 000" eller "192000 kr", utan det enda godkända formatet är "192000".
    Elin, Boplats Göteborg
    (Uppdaterad )