Vad är grupperad annons?

Hej! Läste något om grupperad annons på boplats.se, vad är det för något?

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    Grupperade lägenheter är en annons som innehåller flera lägenheter. Den används ofta vid nyproduktion, då hyresvärden ska hyra ut flera likadana lägenheter på samma adress.

    När du anmäler intresse söker du till en grupp av lägenheter med samma storlek. I annonsen står det hur många lägenheter det finns, samt storleks- och hyres-intervall.

    De som blir kallade till visning kan sedan prioritera vilka lägenheter i gruppen de helst vill ha. Här kan du läsa mer om nyproduktion och grupperad annons.

    Elin, Boplats Göteborg