Tappar jag mina köplatspoäng om jag flyttar?

Om vi  säger upp vår lägenhet och flyttar till vår stuga på landet tappar vi våra köplatspoäng då?

Kommentarer

  • Hej AnnCathrine, tack för din fråga!

    Dina ködagar hos Boplats kommer inte att påverkas av att du säger upp din lägenhet och flyttar till din stuga på landet.

    Så länge du fortsätter att betala avgiften i tid varje år, kommer du att fortsätta samla ködagar hos boplats precis som vanligt.
    Elin, Boplats Göteborg