Tappar jag mina poäng om jag flyttar?

Jag ska flytta till en annan stad för studera och kommer då vara bosatt utanför Göteborg. Kommer det göra så jag förlorar mina köplatspoäng då jag inte bor i Göteborg?

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    Nej, dina ködagar hos Boplats kommer inte att påverkas av att du flyttar från Göteborg. Så länge du fortsätter att betala avgiften i tid varje år, kommer du att fortsätta samla ködagar hos boplats precis som vanligt.

    Alla som vill kan ha ett konto, betala avgiften och stå i bostadskö på boplats.se. Du är välkommen att stå i kö på boplats.se oavsett var i världen du bor.
    Elin, Boplats Göteborg