Var kan jag tacka Ja efter visning?

Hej!

var kan man tacka ja efter att man har varit på visning? Jag har varit på visning och det står ”Du har inga lägenheter där du måste svara efter visning.”

Vad innebär det? Räknas mina intresseanmälningar som ett ja?Är rädd att ha missat svara efter visning.

Kommentarer

  • Hej Ebtisam, tack för din fråga!

    Efter det att du har tittat på lägenheten ska du svara Ja eller Nej till om du fortfarande är intresserad på Mina Sidor / Sökta Bostäder / Att svara på efter visning. Du måste svara innan sista svarsdatum. Såhär ser det ut när du ska svara:

    Ifall du redan har svarat Ja till fortsatt intresse innan du gick på visningen så hittar du istället lägenheten under rubriken Aktuella intresseanmälningar. Då ser det ut såhär:

    Elin, Boplats Göteborg