Har Boplats ett Swish-nummer, så att jag kan betala utan att logga in?

Varför har inte Boplats swishnummer så man kan betala direkt?

Kommentarer

  • Hej Stefan, tack för din fråga!

    Boplats använder tjänsten Swish online. Det betyder att vi inte har ett nummer du kan Swisha till. För att betala med Swish du loggar in på Mina Sidor på boplats.se och knappar in ett mobilnummer som är anslutet till Swish för att påbörja din betalning. Sedan signerar du betalningen med Mobilt BankID direkt i din Swish-app. Betalningen är enkel, snabb och säker.

    Det finns flera fördelar med att använda Swish online istället för ett Swish-nummer. Framför allt är det säkrare för dig som ska betala, eftersom Swish online gör att du bara kan betala vid rätt tidpunkt, och att du inte kan råka betala fel belopp. Dessutom registreras din betalning direkt.
    Elin, Boplats Göteborg